Sadaļa: Viesnīcas

Ja kā savu naktsmītni izvēlaties oficiālu iestādi, kā, piemēram, viesnīcu, hosteli, viesu māju, kempingu utt., droši vien par savu drošību tajā īpaši neuztraucaties. Kā nekā, visu oficiālo naktsmītņu darbība tiek reģistrēta, pārraudzīta un uz tām attiecas likums un iekšējās kārtības noteikumi Comparar préstamos en linea en méxico 24h. Nonākot naktsmītnē, ceļotāji parasti atslābst un atpūšas, taču patiesībā arī viesnīcās ir jāpiedomā pie savas un savu mantu drošības. Ko tad ikvienam ceļotājam vajadzētu zināt par drošinu naktsmītnēs?

Pieskatiet savas mantas, ierodoties viesnīcā

Nereti, ierodoties viesnīcā tiek piemirsts par mantu drošību. Tās tiek atstātas kaut kur uzgaidāmajā telpā, kamēr tiek nokārtotas visas formalitātes. Viesi parasti ir pārliecināti, ka jau esot viesnīcā, zādzība notikt nevar, jo tā taču ir oficiāla iestāde. Jāsaprot, ka zādzība var notikt jebkur. Viesnīcas personāls never zināt, kam kas pieder. Jā, viesnīcās ir kameras, kas var palīdzēt atpazīt un noķert zagļus, taču tās tik un tā būs liekas problēmas. Uzraugiet savas mantas visu laiku, jo tikai jūs pats esat par tām atbildīgs.

Izvēlieties numuru otrajā vai trešajā stāvā

Ir pierādīts, ka viesi vismazāk apdraudēti ir viesnīcas otrajā vai trešajā stāvā. Pirmais stāvs nav vēlams tāpēc, ka tas ir gana zemu, lai pa logiem vai balkonu iekšā varētu iekļūt zagļi vai citas nevēlamas personas. Augstākie stāvi, savukārt nav droši no evakuācijas viedokļa, jo būs grūtāk izkļūt no ēkas, ja atgadīsies, kas slikts.

Paņemiet viesnīcas vizītkarti

Ļoti lietderīgi būtu paņemt līdzi viesnīcas vizītkarti, dodoties ārā no tās Obtener préstamos en linea sin buró rápidamente. Uz vizītkartes ir precīzs  viesnīcas nosaukums un adrese, kas palīdzēs neapmaldīties. Nereti, iekāpjot taksī, vai prasot kādam norādes, valodas barjeras vai pārpratuma dēl, jūs varat nokļūt citā vietā un apmaldīties, taču ja jums līdzi būs viesnīcas vizītkarte, varēsiet vien uzrādīt to. Varat vienu vizītkarti turēt arī savā numurā, lai varētu izsaukt glābšanas dienestus, ja tas nepieciešams.

Pārbaudiet atslēgu un turiet durvis aizslēgtas

Svarīgi ir arī pārbaudīt numura atslēgu. Mūsdienās pārsvarā tiek izmantotas karšu atslēgas. Pārbaudiet, vai durvis tiešām ir ciet, kad karte ir izņemta. Arī tad, ja durvīm ir parastā slēdzene, pārbaudiet, vai tā darbojas. Tāpat pielūkojiet, ka naktī durvis ir aizslēgtas, lai neviens nevarētu iekļūt jūsu numurā. Tas šķiet pašsaprotami, taču bieži vien, esot viesnīcā, par to tiek aizmirsts.

Ja nozaudējat atslēgu, uzreiz ziņojiet par to administrācijai

Ja viesis pamana, ka viņam nav atslēgas, parasti tiek pieņemts, ka tā vienkārši ir nozaudēta, taču ir jāpieļauj doma, ka tā varētu būt arī nozagta un ka zaglis labi zina, uz kuru numuriņu doties. Noteikti ziņojiet par pazudušu atslēgu administrācijai, arī tad, ja jums ir rezerves atslēga. Tāpat, būtu ieteicams palūgt jaunu numuru (ja ir karšu atslēga, pārkodēt karti), jo, ja atslēga tiešām ir nozagta, zaglis visticamāk arī ieradīsies.

Viesnīcas pēc definīcijas ir klientu izmitināšanas un apkalpošanas mītnes, kurās ir vismaz 4 numuri jeb istabas, līdz ar to, šis jēdziens ir ļoti plašs un sevī ietver ļoti dažāda veida iestādes. Lai klientiem būtu vieglāk saprast, ko katra viesnīca piedāvā, ir izveidots viesnīcu iedalījums, atkarībā no to sniegto pakalpojumu klāsta billigste kviklån.

Brokastu viesnīca (bed & breakfast hotel) ir visvienkāršākais viesnīcu veids ar ierobežotu pakalpojumu klāstu. Šāda veida viesnīcas pamatā piedāvā vien izmitināšanas iespējas un brokastu komplektu ar karsto dzērienu. Brokastu viesnīcām nav ne virtuves, ne restorāna, ne arī citu papildus servisu. Tās ir lētas naktsmītnes, kas paredzētas klientiem, kuri nemeklē komfortu un plaša spektra izklaides vai cita veida iespējas.

Pilna servisa viesnīcas (full service hotels) ir ļoti plaša viesnīcu kategorija. Pārsvarā tās ir visas viesnīcas, kas piedāvā jebkādus papildus pakalpojumus izmitināšanai un ēdināšanai, tomēr nav specializējusies konkrētu pakalpojumu sniegšanai. Šajā kategorijā ietilps vairums komerciālās viesnīcu ķēdes, kas piedāvā, piemēram, apkalpošanu numurā, dažāda veida ēdināšana pakalpojumus, durvju sarga un sulaiņa pakalpojumus utt. Tās ir tradicionālas viesnīcas, kuru pamata pakalpojums ir viesu izmitināšana, bet ar dažādām papildus iespējām, lai nodrošinātu visu klientam nepieciešamo.

Konferenču viesnīcas (conference hotels) ir naktsmītnes, kas galvenokārt ir orientētas un dažādu biznesa pasākumu rīkošanu. Šajās viesnīcās parasti ir vismaz viena konferenču zāle, kurā iespējams rīkot konferences, sanāksmes, izstādes un citus lietišķus pasākumus. Arī viesnīcu numuri ir vienkārši un orientēti uz dažādu darījumu un lietišķu darbu veikšanu. Parasti konferenču viesnīcu numuros ir datori un citas ierīces un priekšmeti, kas varētu būt noderīgi lietišķo pasākumu dalībniekiem. Protams, arī konferenču viesnīcas nodrošina pamata servisus, kā, piemēram, ēdināšana, durvju sarga pakalpojumi, automašīnu novietošana utt.

Apartamenti (apartment hotel) ir viesnīcu veids, kas piedāvā studijas tipa numurus. Respektīvi, tā ir viesnīca, kas paredzēta dzīvošanai uz ilgāku laiku. Numuros ir vairākas istabas un neliela virtuve. Apartamenti vairāk atgādina dzīvokli, taču arī šajās viesnīcās tiek piedāvāti uzkopšana numurā un dažādi citi servisi. Dažos apartamentos gan nav restorāni un atsevišķas viesu atpūtas istabas, jo ēdināšana un atpūta ir nodrošināta uz vietas numurā.

Dizaina viesnīcas (boutique hotel) ir nelielas viesu izmitināšanas mītnes, kas galvenokārt orientētas uz interesantu dizainu. Tās var būt, piemēram, vēsturiskās ēkās izvietotas viesnīcas, vai cita veida mītnes ar interesantu, savdabīgu dizainu un izsmalcinātu telpu iekārtojumu. Parasti šāda veida viesnīcas piedāvā augsta līmeņa apkalpošanu un dažādus servisus, taču dzina viesnīcas var būt arī bez papildus ērtībām un tās var neatbilst noteiktajiem viesnīcu standartiem.

Motelis (motel) ir viesnīca, kas pamatā paredzēta autotūristu un mototūristu izmitināšanai. Moteļi parasti atrodas lielceļu malās un tām ir pieejama plaša autostāvvieta hurtig lån uden sikkerhed, kur atstāt spēkratus. Pamata pakalpojumi parasti iekļauj vien nakšņošanu un ēdināšanu, taču daudzi moteļi piedāvā piemēram, autoservisa pakalpojumus, lai ceļiniekiem būtu iespējams salabot vai apkopt savus transportlīdzekļus pirms tālākā ceļa.

Spa viesnīcas (SPA) ir tūristu mītnes, kas galvenokārt ir orientētas un dažādu ūdens procedūru un veselības uzlabošanas pakalpojumu sniegšanu. To piedāvājumā ietilpst, piemēram, ārstnieciskās vannas, pirtis, baseini, masāžas, vingrošanas, joga, skaistumkopšanas pakalpojumi utt. Spa viesnīcas parasti piedāvā augstas klases apkalpošanu, lai klients justos maksimāli ērti un varētu izbaudīt pilnīgu labsajūtu. Līdzīgas Spa viesnīcām ir arī kūrortviesnīcas, taču tajās parasti tiek piedāvāts plašāks procedūru klāsts un tās tiek veidotas vietās, kur pieejami dabīgie dziedniecības resursi.

Mūsdienās ir sastopamas ļoti dažādas viesnīcas, kas piedāvā atšķirīgas iespējas un servisu. Plašajā piedāvājumā ir iespējams viegli apjukt, jo pēc piedāvājuma apraksta ir grūti spriest par iestādes kvalitāti kopumā, jo katrs pakalpojuma sniedzējs var norādīt to informāciju, kas viņam šķiet būtiska. Rezervējot viesnīcu credit rapid, klientam tomēr ir svarīgi zināt, vai tā atbildīs viņa kvalitātes prasībām un spēs piedāvāt visus nepieciešamos servisus. Tieši tāpēc ir ieviesta viesnīcu klasifikācija.

Viesnīcu klasifikācijas mērķis ir ļaut klientiem saprast, ko un kādā līmenī piedāvā katra viesnīca. Pēc viesnīcu vērtējuma klients uzreiz var saprast, vai viesnīca ir viņam piemērota, vai tomēr nē. Katrs novērtējums atbilst konkrētiem kvalitātes un servisa rādītajiem, līdz ar to, klients, pārzinot, klasifikācijas sistēmu, uzreiz var saprast, ko viesnīca spēs viņam sniegt. Tomēr pasaulē nav vienotas viesnīcu klasifikācijas sistēmas, tāpēc ir svarīgi zināt arī to, kāda sistēma katrā valstī tiek izmantota.

Patiesībā pasaulē ir simtiem dažādu viesnīcu klasifikācijas sistēmu. Parasti tās rada konkrēta valsts vai viesnīcu apvienība. Vairumā gadījumu viesnīcas tiek vērtētas vai nu ar 1 līdz 5 zvaigznēm, vai ar burtiem A līdz F, tomēr, tas, ko katrs no šiem apzīmējumiem nozīmē, katrai vērtēšanas sistēmai atšķiras. Ir bijuši vairāki mēģinājumi izveidot vienotu vispasaules viesnīcu vērtēšanas sistēmu, taču visi mēģinājumi ir bijuši neveiksmīgi.

Pagaidām pasaulē vispopulārākā un plašāk izmantotā ir European Hotelstars Union radītā viesnīcu klasifikācijas sistēma. Tā tiek izmantota gandrīz visas Eiropas valstīs un arī citās valstīs, kas ir European Hotelstars Union biedri. Arī daudzas valstis un viesnīcas, kas ir izveidojušas savas vērtēšanas sistēmas, pamatā balstās uz šiem pašiem kritērijiem, tomēr ar nelielām atšķirībām. Tātad, pārzinot European Hotelstars Union vērtēšanas kritērijus, ir iespējas izprast kvalitātes standartus vairumā pasaules viesnīcu.

European Hotelstars Union vērtēšanas sistēma ietver vērtējumus no 1 līdz 5 zvaigznēm, kā arī superior klasi katram no vērtējumiem. Vienas zvaigznes viesnīcas pārsvarā ir tā saucamās bed&breakfast viesnīcas. Lai viesnīca iegūtu vienu zvaigzni tai ir jānodrošina tādi pakalpojumi un iespējas kā WC un vanna vai duša numurā ar mazgāšanās līdzekļiem un dvieļiem, ikdienas uzkopšana, TV istabā, galds un krēsli istabā, brokastis un iespēja iegādāties dzērienus.

Divu zvaigžņu viesnīcai ir jānodrošina visas tās pašas iespējas un pakalpojumi, ko vienas zvaigznes viesnīcām un papildus tam vēl bufetes tipa brokastis, apgaismojums pie gultas, augstas kvalitātes mazgāšanās līdzekļi un citi higiēnas produkti, iespēja norēķināties ar bankas kartēm un bezvadu internets publiskajā telpā.

Trīs zvaigžņu viesnīcām ir jānodrošina visas tās pašas iespējas un pakalpojumi, ko vienas un divu zvaigžņu viesnīcām un papildus tam vēl recepcijas pakalpojumi vismaz 14 stundas diennaktī, apkalpošana numurā, spogulis numurā, matu fēns, bezvadu internets numurā, papildus segas un spilveni un apģērba tīrīšanas pakalpojumi.

Četru zvaigžņu viesnīcām ir jānodrošina visas tās pašas iespējas un pakalpojumi, ko vienas, divu un trīs zvaigžņu viesnīcām un papildus tam vēl recepcijas pakalpojumi vismaz 18 stundas diennaktī, atpūtas telpa, mini bārs, restorāns viesnīcā ar apkalpošanu numurā.

Piecu zvaigžņu viesnīcām ir jānodrošina visas tās pašas iespējas un pakalpojumi, ko vienas, divu, trīs un četru zvaigžņu viesnīcām un papildus tam vēl 24 stundu recepcijas pakalpojumi, durvju sarga pakalpojumi credit nevoi personale, seifs istabā, kosmētikas un higiēnas produkti atsevišķos flakonos, dators ar interneta pieslēgumu numurā un automašīnu novietošanas pakalpojumi.

Viesnīcas ir lieta, ar kuru jāuzmanas ceļojot. Ar to domājot – katram no mums vismaz vienreiz ir nācies piedzīvot to nepatīkamo brīdi, kad interneta bildēs viss izskatās krāšņi un skaisti, taču nokļūstot pašā viesnīcā – mūs sagaida pretējais.

Protams, nevar gribēt skaistu un greznu viesnīcu, par to tērējot pārdesmit euro. Ja patiešām vēlamies komfortu un piedzīvot neaizmirstamas sajūtas, nāksies paretināt sava maciņa saturu krietni vairāk. Tad nu, ielūkosimies pāris viesnīcās, kuras piedāvā neaizmirstamas emocijas un neredzētus apartamentus.

Igloo viesnīca

pasted-image-7

Idejas autors ir Adrians Gunters. Ideja radās pavisam spontāni – pats savām vajadzībām, lai ilgāk varētu izbaudīt kalnus un to dabu, Gunters uzbūvēja pirmo igloo tālajā 1996.gadā. Protams, uzzinot par šādām mājiņām, Guntera draugi izrādīja lielu interesi un vēlmi arī padzīvot šādā igloo.

Beigās, šī spontānā un vienkāršā ideja padarīja Adrianu ne tikai bagātu, bet arī ļāva atvērt un uzbūvēt savas igloo viesnīcas tādās valstīs kā Zviedrija, Vācija un Andora. Kopumā Adrians Gunters jau ir uzbūvējis un radījis 7.šādas viesnīcas.

Šo viesnīcu būvē tiek izmantots aptuveni 3000.tonnas sniega. Protams, speciāli apstākļi ir nepieciešami, lai šādi igloo varētu pastāvēt, tāpēc arī cilvēki igloo viesnīcas priekus var izbaudīt laika posmā no Decembrim līdz Aprīlim.

Ja interesē izmaksas – viena nakts šādā eksotiskā viesnīcā jums var izmaksāt sākot no €400 līdz pat €600.

Spitbank forts

pasted-image-10

Būtībā, Spitbank forts ir viesnīca – cietoksnis. Ilgus gadus stāvējis neizmantots, Spitbank forts ieguva otro elpu un pārtapa par ekskluzīvu viesnīcu. Viesnīcā ir izvietota mūzikas sistēma katrā tās telpā, tajā ir arī telpas konforencēm un citiem pasākumiem, ar ietilpību līdz 30 cilvēkiem.

Viesnīca arī piedāvā tādas ekstras kā glaunu restorānu, SPA centru, sporta zāli un āra apsildāmos baseinus. Ja vēlaties viesoties un pavadīt nakti šajā viesnīcā, tad ziniet, ka nāksies šķirties no vismaz €600

Viesnīca – burbulis

pasted-image-11

Šī interesantā un inovatīvā viesnīca atrodas Francijā. Kā jūs jau varat nojaust – iemesls, kāpēc cilvēkiem šādi stikla numuriņi šķiet lieliski, ir iespēja vienlaicīgi atrasties iekštelpās, bet tajā pat laikā – baudīt un vērot dabu. Atrasties pie tās.

Kas šo ideju padara vēl parocīgāki – šos burbuļus jeb numuriņus iespējams pārvietot. Šeit gan, arī vidusmēra cilvēks var atļauties un izdodot aptuveni €100, pārlaist nakti šādā unikālā viesnīcas numuriņā.

Hilton Moorea Lagoon

pasted-image-4

Šī unikālā viesnīca atrodas starp diviem līčiem, ar skatu gluži kā pasakā. Parocīgi, ka viesnīca atrodas teju 10km attālumā no tuvākās lidostas. Salu, uz kuras atrodas šī viesnīca, dēvē par “mīlestības salu”. Un redzot skaistos skatus un dabu apkārt – par to nerodas nemaz jautājumu.

Pavisam nesen šī viesnīca tika atzīta par vienu no labākajām viesnīcām Franču Polinēzijas salās. Bārs ar eksotiskiem kokteiļiem, restorāns un skats, katru rītu pamostoties no savas mājiņas – €2200 par nakti nemaz nešķiet par daudz prasīts.

Apskatot tikai dažus no eksotiskajiem hoteļiem, rodas vēlme sakrāmēt savu ceļa somu, atvadīties no bargās Latvijas ziemas un nolīst kādā siltākā stūrītī. Protams, ja finanses ļauj, mūsdienu viesnīcu industrija piedāvā elpu aizraujošas vietas un numuriņus, kuros pavadīt brīvdienas un atvilkt elpu no ikdienas rutīnas.

Lai nu kā, vēlam arī tev, dārgais lasītāj, kādu dienu nonākt kādā no rakstā pieminētajām viesnīcām un baudīt tās burvību.